wtorek, 14 maja 2013

Crazy time

Uwaga, notkę popełniam, ale ostatnimi czasy czuję się, jakbym nieustannie tkwiła w środku gwarnego i dziwnego lunaparku Terranca Zdunicha, więc nie wiem, co z tego wyjdzie.
Siedzę po nocach, próbuję ogarniać zlecenia, a jednocześnie najbardziej ciągnie mnie teraz do spotkań ze znajomymi, socjalizowania się, plansz, wycieczek no i jazzu- trudno w takiej sytuacji skupić całą moc przerobową na pracy.
Jakoby wiosna i nie wiosna zarazem.
Mam teraz fazę na muzykę mało wiosenną, industrialną, ciężkie i posępne zgrzyty maszyn, jękliwy śpiew metalu trącego o metal, jakieś posępne wycia, mhrok i szmatan, czyli Recoil, Bauhaus, Spooncurve czy Ulver.
Ale kiedy biedziłam się z problemem paliwa, do którego mogłabym tymi wieczorami i nocami działać, to właśnie takie, mroczne, posiadające niemal namacalny ciężar brzmienia okazały się tym, co pozwala mi przejść na inny poziom funkcji mózgu i pracować w skupieniu.
Szukając więcej podobnego typu muzy, znalazłam Kazaky. Szczególnie podoba mi się ta piosenka- i ten teledysk. Uprzedzam, dla niektórych może być niesmaczną perwerą, ale mi się podoba :P Aż sobie zrobiłam tapetkę z jednego screena. Przypomina mi czasy Enzo i mojego ukochanego Jeana Geneta.
---Do którego może sobie wrócę, lato idzie, a to zawsze była moja lektura na lato...
I tańczyć mi się chce, ale teraz to już na maksa XD



Tymczasem wracam do Bauhasu i do próby organizacji dnia.


6 komentarzy:

  1. Przynajmniej jakieś notki "popełniasz". I to regularnie. Ja od zeszłego lipca nie mogę się do tego zabrać. Za to Mo się ostatnio udało wrzucić coś na zreformowanego bloga.

    Ale napiszę Ci... lepiej mieć mniej czasu niż go za dużo. O wiele łatwiej przychodzi człowiekowi jego organizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zagadkowa właściwość ludzkiej natury, I sayz, ale świadomość tego nie pomaga mi, kiedy mam wrażenie, że głowa mi się próbuje sama odkręcić z karku i gdy niezmiennie miłe, i przez to tym bardziej przerażające maile od zainteresowanych stron przypominają mi, czego jeszcze nie zrobiłam, choć winnam była XD
      Teraz też pracuję...ale słońce takie...zaraz nie zdzierżę i pójdę nad morze XD

      Usuń
    2. sunshine?! Pimms o'clock people! :D

      Usuń
  2. ofufufufu, chopaki trochę przaśne a trochę Lady Gagowe XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche bardzo :D Szkoda, ze tylko jeden ich teledysk jest w takim klimacie, reszta to jakies hopsanie z woalami i w rajstopkach, albo ubiory w stylu New Kids On The Block XD

      Usuń

Leave yer mark: