poniedziałek, 28 stycznia 2013

The bioluminescence of the night

Pierwsza w tym roku wróżba muzyczna; poddana lekkiej selekcji, bo powróżyłam sobie z samych ścieżek dźwiękowych.
Nie jestem w stanie stworzyć sensowniejszej notki, albowiem dziś była pełnia. Dla mnie zaczęła się wtedy, kiedy się położyłam spać o tej drugiej w nocy. O czwartej byłam bliska poddania się, powstania, włączenia światła, i zajęcia się czymś pożytecznym, bo nie znoszę marnować czasu w sposób bezsensowny. Sensowne marnowanie- czyli np. przyjemne, choć nie dające żadnej innej wymiernej korzyści, jak tylko właśnie przyjemność- jak najbardziej.
A bezsenność podczas pełni to jest fakt; nie macie pojęcia, jaka byłam zdumiona, kiedy dwie moje koleżanki z Rumunii patrzyły na mnie jak na ufoludka i dobrotliwie pokpiwały sobie z "dziwnych polskich wierzeń i przesądów". Dla mnie jest to tak oczywiste, jak powiązanie pływów i faz księżyca, albo grawitacji i nieuniknionej konsekwencji wyskoczenia za klif. Tak po prostu jest, że ujmę to tak elokwentnie.
Okazuje się jednak, że to przeurocze działanie Lunka nie obejmuje wszystkich (szczęściarze...) . Ciekawa jestem bardzo, dlaczego jednych tak, a innych nie.
No w każdym razie- dziś nie tryskam energią. Przeto- wróżba.
---i kurczeż, no też mi noworoczne postanowienie, pff -_-'

1. If someone says, “Is this okay?” You say?
I want it all.

2. How would you describe yourself?
End suite (how poetic...:P)

3. What do you like in a guy/girl?
Guilty of being innocent

4. How do you feel today?
Romano horo XD

5. What is your life’s purpose?
In the chamber of secrets

6. What's you're life's motto?
This life (very---accurate, in a way)

7. What do your friends think of you?
Outlined surfices

8. What do you think of your parents?
Chez Olaf XD (not true, they are not like Olaf XD)

9. What do you think about very often?
Hamsafar (-_- riiiight.)

10. What is 2 + 2?
Ruby; so cute, so creepy.

11. What do you think of your best friend?
Hunith`s letter to Gaius (that actually is very, very sweet thing to think about anybody)

12. What do you think of the person you like?
The Reveal. (yes, reveal your true identity >_<)

13. What is your life story?
Maro Jailo remix.

14. What do you want to be when you grow up?
Don`t owe you a thang.

15. What do you think of when you see the person you like?
The Doll House. (not creepy at all XD)

16. What will you dance to at your wedding?
Extravaganza (from `Dorian Gray` :) )

17. What will they play at your funeral?
Proposal/Down the hole :DDDD

18. What is your biggest fear?
Forest interlude 2 (again, the forest is my fear O_O What are you trying to tell me, oh Deep One???)

19. What is your biggest secret?
The Pirate That Should Not Be.

20. What will you post this as?
The bioluminescence of the Night

21. What's your motto for this month?
Majestic Feeling :D

22. Your New Year`s resolution is...
Atonement -_-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Leave yer mark: