niedziela, 27 marca 2011

Death of Cedric

Początkowo planowałam wrzucić Szóste z Sześciu, czyli szóste zdjęcie z szóstego folderu, ale jest ciemne, nudne i nic się na nim nie dzieje, nie wiem, po co w ogóle je trzymam na dysku.
Zamiast tego więc przedstawię urodzinowe symbole, czyli dwa pikne prezenty, które dostałam, a których wymowa symboliczna jest wręcz nie do ogarnięcia.
Behold:

Ten lotos, produkcji Fasolencji, będzie trzymał w ryzach szał, które mnie ogarnia, ilekroć uświadomę sobie, w środku jakiej pustki obecnie przebywam.
Po prawdzie owe szaleństwo to stan, w jakim znajduję się ostatnimi czasy niemal nieprzerwanie; tym bardziej ten lotus, mówiący aż nazbyt wiele o mnie, o moim życiu w Gdańsku, będzie mnie krzepił.
Drugi element na zdjęciu to - jak zaznaczył ofiarodawca, szanowany członek mojej prywatnej loży masońskiej- symbol cierpienia za milijony, aczkolwiek uważam, że grubo tu przesadził. Moje apanaże lądują daleko od chćby jednego milijona XD
Niemniej jednak z upodobaniem będę nosić ów symbol w pracy, szczególne w przytomności Japońćzyków, których przeguby zdobią buddyjskie koraliczki.
Tu buddyjskie koraliczki, a tu kawał drutu kolczastego.
Eat this!

Dawno tego nei robiłam, a muzyki mi przybyło, zatem...Szazam!
1. If someone says, “Is this okay?” You say?
Man down!

2. How would you describe yourself?
A moment of Madness.

3. What do you like in a guy/girl?
Kanashige.

4. How do you feel today?
Onda.

5. What is your life’s purpose?
Black box.

6. What's you're life's motto?
Rita Sue and Jonsey.

7. What do your friends think of you?
Runaway lover. (O_o')

8. What do you think of your parents?
Imagine. XD

9. What do you think about very often?
Life on the run. (:DDD szok)

10. What is 2 + 2?
Reminder.

11. What do you think of your best friend?
Going to Chicago blues.

12. What do you think of the person you like?
Back in Black. (I got a crash on the priest?!)

13. What is your life story?
Lady M1.

14. What do you want to be when you grow up?
Sweetest condition. (O_o' wait, what condition?..)

15. What do you think of when you see the person you like?
Fix up, look sharp. (:D)

16. What will you dance to at your wedding?
PD7.

17. What will they play at your funeral?
Our truth.

18. What is your biggest fear?
Idleness and consequence. (XD)

19. What is your biggest secret?
This is the Night.

20. What will you post this as?
Death of Cedric. (O nieee, Patison! XD )

21. What's your motto for this month?
To have and to hold.

4 komentarze:

  1. "Death of Cedric"? Przez chwilę, gdy przeczytałem nagłówek, byłem przekonany, że Twój komputer odmówił posłuszeństwa.
    Nie pytaj dlaczego w moim mózgu wyrosła myśl, że Twój komputer nazywa się Cedric. Z drugiej strony dopiero po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że gdyby faktycznie padł, to raczej nie miałabyś jak wrzucić tej notki do wirtualnego świata.

    Ehh, nie ma to jak umysł płatający figle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej umysl przewracajacy sie na drugi boczek ;P
    Ale to tak jak moj w tym tygodniu, wiec luz :D
    Moj laptok zwie sie tez na C, bo Cudaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna bransoletka :D
    Nr 2 i nr 9 z memu mnie rozbroiły xD

    OdpowiedzUsuń
  4. A wystaw sobie, jak MNIE rozbroily...:D

    OdpowiedzUsuń

Leave yer mark: