sobota, 5 marca 2011

Witam

Wtam sie z blogspotem i jego uzytkownikami.
...Tymi paroma, ktorych znam, a ktorzy tu pewnie, predzej czy pozniej zajrza.
...
Dziwne, ale czuje dziwna zalosc na mysl o moim starym, zarobaczonym, wieszajacym sie blogu...Sluzyl mi dobrze i dlugo; przynajmniej do momentu, kiedy to przestal mi sluzyc w ogole, a jal sie przyczyniac jedynie do mojej nieustajacej frustracji.
No nic. Teraz jestem tutaj.
Z czasem pewnie zniknie rozowosc; pojawi sie krew i roboty.
Slon zostaje do odwolania 8-|

Jakies dobre rady dla poczatkujacego uzytkownika blogspota?
Np. jak mozna zmienic kolor tla i tytulu? :D

8 komentarzy:

  1. Dashboard -> Design -> Edit HTML/Template Designer ;)
    Welcome, welcome! :D Ide zmienic link ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Shin, Ty - prawdziwa wędrówka blogerów :D

    Linka, przelinkowałem, niestety co do koloru tła itd nie pomogę, bowiem od lat trzymam się bloga.pl. Ale powodzenia.

    A słonio-hotel wymiata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, zauwazylam, ze blogger zaczarowuje ludzi i oni podazaja za zewem, jak by sie zjawil Szczurolap z Hammeln :D
    Szkoda mi bardzo Broken Mirrora, ale tego sie juz po prostu nie dalo wytrzymac, co tam sie dzialo XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze tylko musze znalezc sposob na zmiane czcionki w nazwie -_-

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli mogę wyrazić opinię. Tę czcionkę, którą obecnie ustawiłaś strasznie się czyta. Nie wiem, czy dlatego, że jest gruba, czy dlatego, że bordowa.

    Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa.... zmieniła się na dobrą. Szybko, szybko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu przegladales mojego bloga w momencie, kiedy bylam w trakcie testowania roznych ustawien :D
    Na razie zostaeni tak ^__^

    OdpowiedzUsuń
  8. @W. - migracja to imho prosta kwestia braku/obecności ficzerów i stabilności.

    OdpowiedzUsuń

Leave yer mark: